piątek, 13 września 2013

Wybacz mi Keshi

Wiem, że obiecałam, że kolejny pojawi się w piątek, ale nie dam rady. 
Piszę tylko wieczorami i po nocach, 
przez co jestem wykończona i zasypiam na lekcjach. 
Kolejny rozdział pojawi się dopiero po weekendzie.
Wymieniłam w tytule Keshi bo to ona głównie chciała żebym dodała go jak najszybciej :D
Także wybacz mi, ale nie jestem w stanie tego zrobić. 
Resztę z Was też muszę przeprosić :) Obiecałam coś, 
ale nie dotrzymałam słowa. 
Postaram się dodać go jak najszybciej mogę :)
A teraz dziękuję za uwagę (xD) i dobranoc :D :3 

2 komentarze:

  1. Rozumiem cię.
    Mimo że jestem w gimnazjum to wstaje o 4:00 lub czasem wyjątkowo o 5:00. Inczej na lekcje nie z danżam. Dziewczyno dużo sił ci życze.
    No i oczywiście WENY.
    Bo ty wiesz że ja na nowy to strasznie czekam. Chce zobaczyć czy sobie z moim pomysłem poradziłaś( uderza się w głowe i mówi ,, No raczej że da rade").
    WENY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 Postaram się jak najszybciej wrzucić :D <3

      Usuń