piątek, 8 listopada 2013

Wracam :D

Hej :)
Wybaczcie mi moją nieobecność :)
Nie zapomniałam o Was :D
Miałam problemy z komputerem,  ze szkołą,  tak właściwie to z samą sobą :)
Całkowicie nie miałam pomysłu na nowe rozdziały,i jeśli mam być szczera,
to znowu wciągnął mnie Dragon Ball, co jednak nie oznacza, że 
zapomniałam o Inazumie :) 
Postanowiłam też wprowadzić kilka zmian. Pod koniec rozdziału nie będę
zapowiadało co będzie w następnym, bo i tak rzadko się tego trzymam :)
Hmmm.. tak właściwie jest to jedna zmiana ^^

A i Keshi,musisz mi wybaczyć, ale na razie nie jestem w stanie spełnić Twojej prośby :) 
Nie mam na to, żadnej koncepcji Jak już coś wymyślę to wtedy dam znać :D 

To już chyba wszystko :)
Idę nadrabiać zaległości w czytaniu. 
Rozdział powinien się niedługo ukazać :)

19 komentarzy:

  1. AAAAAAAAA !!!
    Wreszcie wróciłaś ! Jak ja czekałam na ten moment <3 ^^
    Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów !!
    Zaczyna mi odbijać WIĘC PISZ SZYBCIUTKO NOWY !!!
    WENY I CZEGO CI TAM TRZEBA !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaleelujaa.!! : **
    Bonee mijoo... Już myślałam że nas zostawiłaś. : (
    Ale jednak jesteś. *_*
    Ciesze się ogromnie. < 33
    Czekam na rozdział. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. JJJJJJJJJJEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!
    XD
    Radocha!
    Wróciłaś! Tak się cieszę! (ma łzy w oczach)
    Nadrabiaj :* całuski
    Wenki!!!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio? :D
    Wracasz?
    Huuuuurrrrrrrrrrrraaaaaaaa!!!!!!
    Myślałam, że nas zostawiłaś.
    Pisz szybko :D
    Weny :D

    A i jeszcze jedno. Fajnie tu teraz wygląda :3
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Super.
    Bardzo się cieszę. Zresztą nie tylko ja.
    Dziewczyno jesteś genialna.


    A zapraszam o mnie

    ie-yaoi.blogspot.com
    ie-by-fanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreeeeszcie wróciłaś,ale miną miesiąc i nie ma rozdziały dziewczyyyynooooo pissssssssszzzzzzz

    Weny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, trochę się opuściłam :D A nawet więcej niż trochę, ale do niedzieli powinien się pojawić kolejny rozdział :)

      Przepraszam Was, ale nie miałam ani odrobinki weny :)

      Usuń
    2. Hej wszystko ok? Nie zapomniałaś o nas?
      Po niedzieli, piszesz koma powyżej 9 stycznia, a jest już marzec :/
      Kobietko, wracaj do nas szybko xD

      Usuń
    3. Halou? Styczeń - czerwiec = kolosalna różnica!!!!
      HEJ? ;_; Zostawiłaś nas?? ;-;

      Usuń
    4. Przepraszam :c
      Nie zostawiłam Was, ale mam totalnie absolutny brak weny. Codziennie wchodzę, próbuję coś napisać, i kończy się na góra trzech zdaniach, które i tak są denne.
      Postaram się nadrobić, ale nie wiem jak długo mi to zajmie.

      Usuń
  7. Uff...
    Ulżyło mi :)
    Wierzę w Ciebie i wierzę, że dasz radę :D
    Trzymam kciuki i priorytetem wysyłam Wenę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekhm...
    Wybacz mi, kochana, za moją nachalność, bezczelność i wgl. ale naprawdę, jeszcze kilka dni i nie wytrzymam...
    BEZ NOWEGO ROZDZIAŁU NA TWOIM BLOGU!!!!!!!!!!!!!!
    Jeśli chcesz mieć mnie na sumieniu to ok!
    Przyjdę jako duch do ciebie w nocy! Odwiedzę cię! Zobaczysz że tak będzie jeśli nie dostanę ROZDZIAŁUUUU!!!!
    Ja wpadam w taką depresję, gdy nie ma rozdziału na blogach które lubie, że po prostu wsadź mnie razem z Bunią i Kłakiem i Waffle i Gupią do wariatkowa!!!!
    Czemu ty mi to robisz?! Czemu?!?!
    Wiesz, ja nie wytrzymam z Waffle w jednym miejscu całe życie! A nawet w pokoju!
    Jak ty sobie to wyobrażasz?!
    Potem się zestarzeję, będę ciągle mieszkała w wariatkowie i kupię sobie kota! Nazwę go Inazuma, żebym pamiętała o nawiedzaniu cię w nocy! Potem sobie kupię żółwia! Nie wiem czemu ale tak będzie! Najlepiej 11 żółwi! Będzie Inazuma i Eleven(y)!
    Zobaczysz!
    W końcu może wrócę do domu, ale jako 9paro latka, a nawet w wieku 100 kilku lat, i co ja zrobię? Waffle mi kota zamorduje, żółwiki pozdychają, ja zostanę sama, bo reszta z psychiatryka łatwo nie wyjdzie! Ha! Chciałabym zobaczyć Bunię w normalnym stanie! HAHAHAHA!
    Widzisz co się ze mną dzieje?!?!
    Czuję się jak w piosence: "Dr. Jackyl & Mr. High"
    Teraz mam dwa oblicza... Jedno dobre, drugie złę.... To złe przemawia porzez mnie coraz częściej, odkąd nie widzę rozdziału!
    Bay...

    OdpowiedzUsuń
  9. Otonashi Haruna!!!
    Wzywam cię do napisania rozdziałuuuu! Rozumiesz?! TERAZ! Natentychmiast! Nie ma braku weny! Chociaż się odezwij, nie wiem!
    Zrób coś! Napisz, czy wogóle żyjesz?! A co jak nie żyjesz? O nie.... I co teraz? Jak ja sobie poradzę??? A co jak ty mnie będziesz nawiedzać w nocy?! NIE! Powiedziałam że ja cię będę nawiedzać i tak będzie! Zobaczysz! ... Ale chyba żyjesz, nie?
    Ja chcę nowości! Nowości, świeżości, miłości i wgl! Musisz dalej pisać!
    Pisz! Nie ma, że brak weny! Chyba, że kryzys twórczy, no, to rozumiem... Ale...
    PROSZĘ! na kolanach! PROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSZĘ!
    :///

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do LBA :D
    http://inazuma-eleven-new.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-x2.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Zapraszam do siebie :)
    http://inazuma-eleven-liceum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No, kurcze, gdzieś ty jest?!
    Miałąś wrócić! Gdzie jesteś??
    Mam się obrazić? Czy coś??

    OdpowiedzUsuń
  13. HEJJJJJJOOOOO!!!!!
    CZY ZAPOMNIALAS?
    Proszęęę napiisz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Napiszesz dalszą część prosze!!!!

    OdpowiedzUsuń